POLITYKA JAKOŚCI

 

Zadaniem Urzędu Gminy jest profesjonalna, rzetelna i skuteczna realizacja zadań publicznych

wynikających z przepisów prawa, która zapewnia rozwój i promocję Gminy, które wykonywane są

na rzecz mieszkańców i podmiotów prawnych działających na naszym terenie.


W celu realizacji powyższego zadania ustala się następujące cele strategiczne:

    1) świadczenie klientom usługi profesjonalnej, rzetelnej i zgodnej z prawem,

    2) załatwianie spraw w terminach i trybach określonych w przepisach prawa i w obowiązujących procedurach,
    3) doskonalenie jakości usług i uwzględnianie w codziennej pracy oczekiwań i wniosków klientów.

    Przepisy prawa określają zakres działalności samorządów terytorialnych, ale nie precyzują często ich wykonywania. Dlatego też uznaliśmy, że wdrażając system zarządzania jakością określonym normom PN-EN ISO 9001: 2009 osiągniemy wyższy poziom świadczonych usług, a także stworzymy warunki do systematycznego ich doskonalenia.

    Wprowadzając nowoczesne metody zarządzenia zwracamy szczególną uwagę na to, by każdy

    klient został w urzędzie fachowo obsłużony i życzliwie przyjęty.


    Cel ten zamierzamy osiągnąć poprzez:

    - stosowanie zasady bezstronności,
    - postępowanie zgodne z obowiązującymi przepisami,
    - przestrzeganie terminowości świadczonych usług,
    - udzielanie wyczerpujących informacji dotyczących podstaw prawnych naszych decyzji.


    Chcemy stworzyć urząd przyjazny klientom.

     

      Załączniki do treści

      Metryka strony

      Udostępniający: Paulina Kosiorek

      Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Gminy Nowinka

      Wprowadzający: Paulina Kosiorek

      Data wprowadzenia: 2010-06-18

      Data modyfikacji: 2016-07-01

      Opublikował: Paulina Kosiorek

      Data publikacji: 2010-06-18